zender medium ontvanger
Lerareninfo Lerarenblogs Lerarenforum Lerarenkalender Lerarenlinks Lerarentools Lerarenteam
Pagina 2 van 2
Gestart door Bericht
gebruiker

BerichtGeplaatst: 19 nov 2009 21:00  Reageer met quote
Hallo,

Ikzelf sta mijn 5e jaar in het tweede leerjaar in een immersieschool in Bois de lessines (niet ver van edingen/enghien) Ik heb al contact met een collega uit Edingen om eens af te spreken om materiaal en ideeën uit te wisselen. Een specifieke datum is er nog niet maar wie interessie heeft mag het laten weten. We zullen afspreken in Edingen (onze school is eerder gedaan) eens na school. Moesten er veel geïnteresseerden zijn, kunnen we ook een ander moment afspreken hoor. Hangt wat af van de plaats waar jullie zijn he.

Laat maar weten. Hoe meer zielen hoe meer vreugde en des te meer ideeën!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht
gebruiker

BerichtGeplaatst: 29 jan 2010 15:52  Reageer met quote
Hallo,
Ik werk mijn tweede jaar in Wallonië( Marcq-Edingen, Henegouwen). Midden januari hebben we al één keer onze collega's uit Bois-de- Lessines uitgenodigd. Als er nog geïnteresseerden zijn, reageer dan maar op mijn mailadres. Dan krijgen jullie volgende keer ook een invitatie!
linda.vanlaethem1@telenet.be
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht Verstuur mail
gebruiker

BerichtGeplaatst: 02 mrt 2010 20:12  Reageer met quote
Hallo iedereen,

Ik werk sinds dit schooljaar in het 3de leerjaar in het immersie-onderwijs in Doornik. Ik vind het echt SUPER!! Het is een hele uitdaging, maar een echte aanrader voor wie het niet kent. Ik worstel echter zoals alle beginners met het lesmateriaal en de manier van lesgeven. Ik zou graag contact leggen met andere immersieleerkrachten om ideeën uit te wisselen om zo te groeien in wat ik doe. De school waar ik werk, is nog niet zo lang bezig met immersie en alle hulp is zeker welkom.

Bovendien komt er volgend jaar minimum één plaats vrij op de school waar ik werk, dus als je leerkrachten kent die geïnteresseerd zijn of als je zelf geïnteresseerd bent, neem dan contact op.
Groetjes
Liesbeth
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  

Webmasters :: Het forumteam
Webprogrammatie :: David Cumps, Dieter Provoost, Dennis Vermaut en Bart Gardin
Disclaimer | Webhosting :: Nucleus
Copyright © 2004-2010