[BEELD]Wat met grote kaasdozen?

Wat niet onder een thema te plaatsen valt...

Moderator: wendie.delanghe

SofieDV
gebruiker

[BEELD]Wat met grote kaasdozen?

Berichtdoor SofieDV » 07 Apr 2007 13:17

Hey

Ik heb een heleboel grote ronde kaasdozen staan. Kan ik hier misschien iets leuks mee knutselen voor vaderdag. Wie heeft er een ideetje?

Groetjes
Sofie

veerle.vanwesemael
gebruiker

Re: Wat met grote kaasdozen?

Berichtdoor veerle.vanwesemael » 07 Apr 2007 13:29

Goh.. mss versieren en gebruiken als snoepdoosje? Dat snoepdoosje kunnen ze dan makkelijk meenemen in de wagen ofzo.

Welke leeftijd heb je? Want als je de oudste hebt, is dit wel te makkelijk eh

juf Femke
gebruiker

Berichtdoor juf Femke » 07 Apr 2007 14:11

Mijn collega van de 3de kleuterklas heeft hier schatkisten mee gemaakt. De kls mochten dit versieren met deegwaren, rietjes,... Het resultaat was echt mooi omdat er patronen in zaten. Voor vaderdag is dat misschien minder geschikt, maar voor een andere keer voor de kls zelf?

veronique.pauwels
gebruiker

Berichtdoor veronique.pauwels » 08 Apr 2007 08:14

:lol: Ik heb servetten erop gekleefd. Mooi effect. ( één laagje en met gewone knutsellijm uit de klas ) Kinderen vonden het ook heel leuk om doen. Gebruikt voor kerstsmis als kadertjes ( met de kleine kaasdoosjes : twee onder elkaar gehangen ) ook als valentijn reeds gebruikt. Misschien vind je wel leuke servetten voor vaderdag. :lol:

LieveL
gebruiker

Berichtdoor LieveL » 28 Apr 2007 16:18

Je kan er ook taarten mee maken. Eerst schilderen in bruin (voor een chocoladetaart) roze (voor een aardbeientaart),... en dan beplakken met met watjes, gekleurde bolletjes ,enzo...
In een mooie taartdoos op een papieren taartonderlegertje is het zelfs een mooi cadeautje voor mama.

Annelies2752
gebruiker

Berichtdoor Annelies2752 » 16 Okt 2007 21:05

Het idee met de taart is wel leuk en je kan het nog leuker maken door cacaopoeder te mengen met lijm. Dat zorgt ervoor dat de chocoladetaart heerlijk naar chocolade ruikt! :wink:

Groetjes
Annelies

Terug naar